انجمن مواد جهش ­زای زیست محیطی ایران در آخرین ارزیابی عملکرد که هر ساله توسط کمسیون انجمن­های علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری صورت می­پذیرد موفق به کسب رتبه A گردید.

لازم به ذکر است پس از اخذ مجوز رسمی فعالیت انجمن از سوی کمسیون انجمن­های علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سال 1390 و نهایتا ثبت رسمی انجمن در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در مرداده ماه 1391 هر ساله گزارش عملکرد انجمن زیر نظر ریاست انجمن، خانم دکتر سپیده اربابی بیدگلی، تنظیم و توسط کمسیون انجمن­های علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مورد ارزیابی قرار گرفته است.

انجمن در توسعه فعالیت­های خود در آخرین ارزشیابی مربوط به سال 1398 با ارتقاء فعالیت های خود در زمینه توسعه تعاملات ملی و سایر فعالیت ها با کسب امتیاز بسیار بالای 1414.5 از 1500 موفق به اخذ رتبه A گردید.

کسب این موفقیت را به ریاست انجمن، اعضای هیات مدیره، اعضای انجمن و همچنین اتحادیه انجمن­ های متناظر آسیایی و بین­ المللی تبریک عرض نموده، امید است کسب این موفقیت بزرگ انگیزه ای شود برای تلاشی مضاعف در راستای ارتقاء فعالیت­های علمی جدید و توسعه تعاملات در سطح ملی و بین­ المللی.